Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Přečteno 491 x
Během 2 měsíců jsme rozjeli e-shop s investičními drahými kovy a úspěšně konkurovali velkým značkám. Za 4 měsíce měl web PNO pouhých 0,29 %.
  • Zadání: Tvorba nového e-shopu
  • Platforma: Shoptet
  • Rok realizace: 2022
  • Trvání: 2 měsíce
  • Jazyk: Český
  • Rozsah: Do 100 tisíc Kč

 

eshop pro Zlato-24

 

Info o klientovi

Zlato–24 je e-shop zabývající se prodejem a odkupem investičních zlatých a stříbrných mincí, slitků a cihel. Proto musí působit prestižně a naprosto důvěryhodně.

 

Zadání a návrh řešení

Klient potřeboval vytvořit e-shop na platformě s jednoduchou administrativou a intuitivním ovládáním. Kromě tvorby webu měl zájem i o výkonnostní marketing, který by na e-shop přivedl návštěvníky.

Vzhledem k rozpočtu 100 tisíc Kč a požadavkům na technické i uživatelské parametry jsme nakonec zvolili platformu Shoptet. Je tu snadná práce s produkty, web vyžaduje minimální správu a ovládání je uživatelsky přívětivé. 

eshop pro Zlato-24.cz od myTimi

 

Realizace, problémy a přístup k řešení 

Tvorba e-shopu

Nakonec se ukázalo, že nejde jen o tvorbu e-shopu, ale rozjezd celého projektu. Proto jsme nejprve vytvořili logo a logo manuál definující rámec, ve kterém se budeme při tvorbě webu pohybovat. 

Následně jsme navrhli strukturu webu, grafickou podobu i konkrétní textace. Soustředili jsme se na to, aby byl web srozumitelný na první dobrou, působil zcela důvěryhodně a bylo snadné se na něm pohybovat. Vzhledem k množství nabízených produktů doplňoval informace o jednotlivých položkách už klient sám. My jsme dohlédli na SEO a zkontrolovali, že nikde nejsou žádné nedostatky.

Výkonnostní kampaně

E-shop už jsme měli a zbývalo na něj přivést co nejvíce návštěvníků. Soupeřili jsme se silnou konkurencí v podobě velkých, silných značek a změnou podmínek v Google Ads, kde už pro nové inzerenty nebylo možné propagovat investiční produkty. 

Proto se pro nás stala hlavním kanálem Heureka, kde jsme začali cíli na uživatele, kteří srovnávají ceny produktů. Ty mělo Zlato-24 v mnoha případech menší než konkurence a snadno proto nakupující přilákaly.  

Jako doplněk pro budování brandu a zasazení nových potenciálních zákazníků, kteří se ještě o investice nezajímají, ale mohly by je lákat (nebo by mince mohli nakoupit jako dárek), jsme využívali i facebookovou reklamu.

 

Za necelých 100 tisíc jsme od nuly rozjeli e-shop s investičním zlatem a stříbrem a během pár měsíců dohnali velké konkurenční značky.

 

 

eshop pro Zlato-24.cz

 

Jaké jsou výsledky

Web jsme spustili během dvou měsíců, přičemž největší čas zabralo doplnění všech produktů. E-shop byl hned od začátku konverzní a už během prvního měsíce generoval prodeje.  

První měsíc jsme na Heuréce měli 19,43 % PNO, které jsme během 4 měsíců stáhli na 0,29 %. Konverzní poměr se držel kolem 4,9 % a web začal generovat obrat ve výši milionů měsíčně.  

 

Jak spolupráce pokračuje? 

Po nastartování e-shopu byl klient schopný všechno převzít pod svou vlastní správu a naše spolupráce se tak úspěšně uzavřela.

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025