Nenechte si ujít prodejní příležitost, kterou může zákaznický servis poskytnout. Udělejte z něj další prodejní kanál a zapojte do péče o zákazníky i jejich spokojenost a upsell vašich produktů. Nabízíme komplexní zákaznickou podporu, která vám pomůže zvýšit váš obrat. Naši operátoři během procesu zpracování objednávek proaktivně komunikují a přispívají k tomu, aby se vaši zákazníci vraceli.
Problémem zákaznických linek může být přílišná fluktuace zaměstnanců a jejich neprofesionální vystupování. V důsledku toho zákazníci vnímají zákaznický servis spíš negativně a už se k opakovanému nákupu nevrací. Naši operátoři jsou oproti běžné praxi 100% inhouse. Zajišťujeme jejich maximální motivaci, příjemné vystupování a dotažení zákaznického servisu do maxima. S naší zákaznickou podporou dokážeme efektivně vykrýt všechny kapacity podle sezónnosti.
Náš zákaznický servis podléhá oproti běžné praxi pravidelným reportingům a měření všech aktivit. Je pro nás důležité, aby operátoři odváděli kvalitní práci v co nejrychlejším čase. Měříme:
● Nákladovost odbavení, které u nás vyjde v průměru na 30 Kč.
● Rychlost odbavené komunikace, která je v průměru do 2 hodin.
● Rychlost uzavření ticketu – 95 % uzavíráme ve stejný den, kdy je obdržíme.
● Počet komunikací pro uzavření ticketu, který je v průměru 2,5 dotazů.
Vytvořte ze zákaznické podpory komplexní službu a zvyšte spokojenost zákazníků díky rychlé, transparentní a profesionální komunikaci. Zákazník se na vás nemusí obracet jen s reklamací. Díky kvalitní podpoře z něj můžete udělat pravidelného nakupujícího. Naši operátoři provádějí zpětné telefonáty ohledně spokojenosti. Získejte dobré recenze a ohodnocení na Google a Heurece.