Zaměstnanecké benefity

26. 9. 2018
Inspirace Přečteno 12242 x

Nedostatek lidí na trhu práce a větší nával povinností na lidi tlačí firmy ke zkvalitnění péče o zaměstnance. Se současnými benefity je spokojeno jen 44 % z nich. Nabízíme zcela nový a neotřelý typ zaměstnaneckých benefitů, který firmám i zaměstnancům napomůže ke vzájemné spokojenosti. Služby myTimi vyřeší téměř jakýkoliv úkol, se kterým lidé nechtějí ztrácet čas, nebo jej řeší v pracovní době. 

Volný čas je pro lidi čím dál cennější. Nabídněte ho svým zaměstnancům i vy. Timi je skvělý benefit, díky němuž nepřijdete o nevyužitý potenciál vašich zaměstnanců.

40 % zaměstnanců 

přiznává, že si pravidelně vyřizuje osobní věci v zaměstnání

63 % zaměstnanců 

se lépe soustředí na práci, když mají vyřízené osobní věci

1 den měsíčně 

stráví průměrný zaměstnanec vyřizováním osobních věcí v práci

33 % zaměstnanců 

vnímá zařizování osobních věcí v práci jako nezbytné

3 500 000 Kč z obratu

O tolik ročně přichází středně velká IT firma kvůli nevyužitému potenciálu svých zaměstnanců.

30 000 000 Kč z obratu

Tolik může ročně ztratit velká korporátní firma z oblasti finančnictví.

Podle výzkumu společnosti SODEXO je dostatek volného času důležitý pro 32,44 % zaměstnanců.
Dejte svým lidem to nejcennější a zbavte je otravných povinností, které i tak řeší z práce.
Pokud ve firmě využíváte program Benefit Plus, můžete úkoly zaplatit přímo z kafeterie.

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Inspirace
Efektivní metody pro nábor a udržení zaměstnanců z generace Z
Generace Z neboli internetová generace je nyní ve věku, kdy dostudovala a hledá práci. Má ale odlišné hodnoty a preference, takže její zástupce do své firmy nenalákáte tak snadno. Co na ně tedy zabírá?
Inspirace
Jak na onboarding onsite i na dálku?
Víte, jak na úspěšný onboarding? Přečtěte si náš článek, ve kterém odhalujeme důležité strategie pro začlenění nových zaměstnanců do vašeho týmu – ať už na dálku, nebo přímo v kanceláři. Přivítejte nováčky s otevřenou a přátelskou náručí.
Inspirace
Jak vést pracovní pohovor, abyste uchazeče skutečně nadchli?
Probrali jste se štosy životopisů a konečně vás čeká první setkání s uchazeči o práci ve vaší firmě. Máte strach, abyste jim jejich nadšení hned nezkazili a nebyli nakonec sami odmítnuti? Pojďte se s námi podívat, jak správně vést pracovní pohovor. Na co nezapomenout a čemu se naopak rozhodně vyhnout, aby bylo setkání pro obě strany maximálně příjemné?
Inspirace
7 knih o podnikání, které doporučuje náš CEO
Žádný učený z nebe nespadl. Ani ten nejzkušenější markeťák či majitel firmy se nenarodil s know-how, jak udělat tu nejlepší reklamu nebo vést firmu. Ty nejcennější zkušenosti sbíráte po cestě a sebevzdělávání, získávání nových a zajímavých informací k tomu bezpochyby patří. Náš CEO Jan Skovajsa se inspiroval mnoha knihami, které mu pomohly na jeho cestě k úspěšnému podnikání – tady jsou.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025