Žijeme v uspěchané době, ve které máme málo času sami na sebe a kde společnost chce od jednotlivce často víc, než je možné. Virtuální asistent myTimi s vámi v kanceláři sice nesedí, ale dokáže zvládnout to, co by stěží uměl jeden asistent. Jaké B2B služby nabízíme a proč bychom vám s nimi měli pomoct?
Nestyďte se za to, že potřebujete B2B partnera
Potřebujete někoho, kdo za vás bude dělat věci, které vás štvou nebo na které sami nestačíte? Chcete ušetřit peníze a platit asistentovi jen za využitý čas?
Právě za tím účelem vznikl myTimi. Hledáte B2B partnera? S jakými službami může virtuální asistent pomoct?
1. Back office
Pracovníci back office mají na starosti hladký chod firmy. Zákazníci s nimi běžně nepřijdou do styku a o to víc se musí snažit, aby jejich práce byla vidět.
- Reporting
- Revize a úprava dokumentů
- Překlady
- Organizace dokumentů
- Příprava prezentací
Proč přenechat starosti s back office virtuálnímu asistentovi myTimi: Velká část činností je standardizovatelná a proto je jednoduché najít řešení, jak delegovat práci zaměstnanců back office.
2. Obchod
Úspěšnost obchodního oddělení zajistí firmě rostoucí tržby. Že kvalifikovaných obchodních zástupců se schopností přinést firmě obchody není zrovna jako hub po dešti?
- Revize strategie
- Návrhy nové strategie
- Akvizice klientů
- Telesales
- Školení sales B2C i B2B
Proč přenechat starosti s obchodem virtuálnímu asistentovi myTimi: Dobře nastavená strategie, ale i samotní obchodníci mohou společnosti zajistit růst tržeb o desítky procent.
3. Marketing
Internetový marketing, sociální marketing, digitální marketing, obsahový marketing, multikanálový marketing… marketing všude, kam se podíváte.
- Marketingový průzkum
- Tvorba textů
- E-mailové kampaně
- Správa sociálních sítí
- Komunikace s influencery
Proč přenechat starosti s marketingem virtuálnímu asistentovi myTimi: Marketing je důležitou součástí podnikání a to především v okamžiku, kdy stojíte o nové klienty, vyšší prodeje a chcete, aby se o vás na trhu vědělo. Pokud chcete být lukrativní firmou a přitahovat kvalitní uchazeče o práci, zaměstnanecké benefity nejsou jediným nástrojem.
4. Grafika
Grafika je pro business důležitější, než se zpočátku může zdát. Design má totiž vliv na hodnotu značky, dokáže firmě vydělat a navíc právě přes něj komunikujete s širokou veřejností.
- Webové stránky
- Propagační materiály
- Bannery a tiskoviny
Proč přenechat starosti s grafikou virtuálnímu asistentovi myTimi: Odlišit se v odvětvích, kde panuje tvrdá konkurence a ovlivnit zvýšení prodejů dokáže kvalitní a originální design. Chcete být zapamatováníhodný a nevíte, jak na to?
5. Rutinní úkoly ve firmě
Otravné a rutinní úkoly, které zabírají mnoho času, za vás může řešit někdo jiný.
- Vkládání dat
- Organizace akcí
- Rutinní úkoly a procesy
Proč přenechat starosti s rutinními úkoly virtuálnímu asistentovi myTimi: Právě rutinní úkoly často kladou překážku do mimořádné cesty vedoucí k efektivitě a produktivitě práce. Pomůžeme vám ji odstranit.
6. Soukromý asistent
Nemáte čas na své přátele a rodinu, o dovolené snů ani nemluvě?
- Organizace kalendáře
- Mimopracovní úkoly
- Objednání k lékaři
Proč přenechat starosti s úkoly osobního rázu virtuálnímu asistentovi myTimi: Co si budeme… v osobním životě se nám mnohdy nedostává volného času tolik, kolik bychom si přáli a zasloužili.
7. Event management
Event planning je jen malý kousek koláče, který může přinést společnosti a týmu úspěchy! Nebo nekonečně mnoho zábavy!
- Organizace firemních akcí
- Plánování oslav a výročí
- Příprava svateb
Proč přenechat starosti s event managementem virtuálnímu asistentovi myTimi: K uspořádání kvalitní akce je třeba poskládat všechny kousky koláče.
Tak na co ještě čekáte? Zadejte myTimi první úkoly a získejte 300 Kč ZDARMA na vyzkoušení!