Kdo je myTimi a s čím vám může pomoci?
myTimi je tým osobních asistentů, kteří za vás převezmou libovolnou část vašeho podnikání. Ať už se jedná o osobní asistenci, marketing, finance, podporu prodeje, zákaznický servis a mnoho dalšího.S námi se můžete věnovat růstu a úspěchu vašeho podnikání a nemusíte řešit oblasti, které neumíte, nebo na ně nemáte čas.
Proč virtuální asistence?
Celá myšlenka je založená na:
- Kombinaci znalostí a zkušeností množství lidí. Prostě a jednoduše: víc hlav, víc ví.
- Nižších výdajích. Na náklady týkající se mzdy, dovolených, kanceláře a jejího vybavení můžete s našimi virtuálními asistenty zapomenout.
- Úplné zastupitelnosti. Virtuální asistent pracuje vždy, nikdy neřešíte dovolenou či jeho omezené zkušenosti.
- Menší administrativní náročnost. Neřešíte úřady za zaměstnance.
- Úsporách z rozsahu. Čerpejte s námi výhody, které skýtá provoz a výroba ve větším měřítku.
- Proaktivním přístupu.Vždy navrhneme zlepšení a změny v aktuálních postupech a to vše z toho důvodu, abychom vám ušetřili čas i peníze.
- Spolehlivosti. Naše sliby platí!
Jak na to?
Stačí nám zadat úkol, odeslat kontaktní formulář nebo napsat na e-mail našeho CEO honza@mytimi.cz. Nejprve vyhodnotíme, co má smysl předávat na asistenty. Nastavíme si procesy, vy nám řeknete, co byste si přáli a my začneme vesele pracovat za vás.
Nechceme usnout na vavřínech a tak zhruba do měsíce obvykle přicházíme s nápady na vylepšení či zrychlení současných postupů a systému práce. Díky nám můžete mít čas na další business nebo na svou rodinu.
Jak to funguje?
Jednoduše. Sejdeme se na úvodní konzultaci nebo si sjednáme konferenční hovor, projdeme si vaše potřeby, které na nás posléze delegujete. Všechny asistenty, kteří pro vás pracují, znáte osobně. Se službou myTimi nekupujete zajíce v pytli. Obvykle má zákazník hlavního kontaktního asistenta (account manažera), se kterým řeší nejdůležitější otázky delegování.
Musím komunikovat s různými lidmi?
Nemusíte. Chceme vám celý proces zjednodušit a zpříjemnit. Proto můžete předávat veškerou svojí agendu jednomu asistentovi a my si úkoly interně předáme tak, aby se dostali k té nejpovolanější osobě.
Co je vhodné předávat na virtuální asistenty?
- Personální agenda - osobní asistent.
- Zákaznický servis - telefon, email, objednávkový systém.
- Finance - účetnictví.
- Marketing - PPC, sociální sítě
- Obchodní agenda - databáze kontaktů, navolávání leadů.
- Administrativa a opakované cyklické činnosti.
Jak rychle pracujete?
Bleskově. V jakékoliv komunikaci reagujeme do 5 minut.
Můžu zadávat úkoly kdykoliv?
Úkol můžete zadat kdykoliv. Nicméně asistenti pracují dennodenně od 9.00 do 18.00.
Musím být z Prahy?
Více než 40 % našich zákazníků je mimopražských. Jsme virtuální asistenti, tudíž s námi nemusíte být ve stejném městě, dokonce ani ve stejné zemi.
Kolik mě to bude stát?
Máme spočítáno, že se virtuální asistent malým podnikatelům vyplatí vždy. Zaměstnanci pracují v průměru jen 60 % času, mají dovolené. S virtuálním asistentem množství problémů odpadá. Platíte jen za využitý čas.
Např.: Člověk na zákaznický servis by stál v průměru 30 000 CZK, nicméně reálný čas jeho práce je 20h. Nám zaplatíte jen okolo 7 000 CZK a to s lepším výsledkem,. Třešničkou na dortu je, že se navíc nemusíte zabývat zaškolením.
Jak se dozvím, kolik času jste odpracovali?
Časovou náročnost na úkolu posíláme při každém výstupu. Zároveň vám můžeme posílat pravidelné týdenní nebo měsíční výkazy práce, abyste měli jasný a celkový přehled o úkolech. Naše práce je transparentní.
Jak mohu platit?
Standardně jsou balíčky pro virtuální asistenci fakturovány. Umíme vystavit fakturu pro plátce i neplátce DPH.
Co když nenaplníte mé očekávání?
Množství reklamací je v myTimi mimořádně nízké. Je to méně než 1 %. Díky našim hodnotám v zákaznickém servisu řešíme všechny problémy ihned, transparentně, přiznáme chybu a vždy ji zdarma napravíme. Nikdy se s námi nemusíte o ničem dohadovat a ztrácet váš čas.