Problém, který jsme řešili
myTimi nabízí službu, která šetří čas. Svým klientům pomáhá získat nové zákazníky a udržet si ty stávající. Klienti na nás delegují část svých povinností a my prostřednictvím marketingových a obchodních aktivit v kombinaci se zákaznickým servisem a virtuální asistencí dosahujeme vytyčených cílů. Nyní bychom rádi rozšířili povědomí o možnosti delegovat rutinní povinnosti mezi širokou veřejnost. Podnikatelé mají v důsledku každodenní operativy málo času na strategické řízení podniku, ale i na svou rodinu a koníčky.
K čemu směřujeme?
V současné chvíli pro nás společnost AMI Communications připravuje PR kampaň zaměřenou na rozšíření povědomí o delegování rutinních povinností. AMI Communications je detailně obeznámena s filozofií naší značky a na propagaci myTimi v rámci médií i široké veřejnosti spolupracujeme již delší dobu.
Rozdělení projektu na etapy
- Příprava průzkumu a oslovení odborníků.
- Realizace průzkumu spolu s následnou analýzou výsledků. Příprava komunikačního plánu.
- První fáze komunikace s médii – media lobbying 1. tématu, příprava materiálu a kampaně na sociální sítě.
- Lobbying 1. tématu včetně přípravy druhého materiálu a podkladů pro druhou fázi.
- Druhá fáze komunikace s médii – media lobbying 2. tématu, příprava materiálů a kampaně na sociální sítě.
- Lobbying 2. tématu, vyhodnocení kampaně.
Výstupem projektu bude sestavení modelu odpovědně tráveného času. Díky průzkumu a jeho následné analýze zjistíme, kolik procent života tráví lidé prací a svými povinnostmi a naopak, kolik času věnují své rodině a činnostem, které jim dělají radost.
Projekt realizujeme s podporou Evropské unie
Pražské vouchery podporují pražské podnikatele, pomáhají nastartovat jejich cestu k úspěchu a rozvíjet podnikání. I my jsme se rozhodli využít této finanční podpory, abychom mohli realizovat projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“.
Voucher na kreativní služby pomůže myTimi zvýšit atraktivitu značky a s tím i počet nově registrovaných klientů.
Jaký je výsledek?
V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy AMI Communications, spol. s.r.o. na projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“ v Praze za účelem vytvoření komunikační PR kampaně, která bude informovat o možnosti delegovat část svých povinností na myTimi.
Očekávaným kvalitativním výstupem je zvýšení kvality tráveného času.
Očekávaným kvantitativním výstupem je 25–50 mediálních výstupů ve zpravodajských, lifestylových a společenských médiích. Konkrétní zaměření médií bude vycházet z výsledků průzkumu. Očekáváme, že vytvořenou PR kampaní zasáhneme 400–800 tisíc čtenářů.
Projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“ je spolufinancován Evropskou unií.