Problémy, které jsme s nárůstem klientů řešili
Společnost myTimi se zabývá virtuální asistencí. Hlavní přidanou hodnotou pro klienty je ušetřený čas a vyšší efektivita. S narůstajícím počtem klientů a provizorními nástroji, které jsme při své práci používali, bylo stále těžší dodávat služby ve standardu, na který jsme zvyklí. Tím vznikla potřeba pro zavedení nástrojů a realizaci aktivit, které nám pomohou naplnit naše dlouhodobé cíle:
- zvýšit úspěšnost marketingové komunikace skrze pochopení spotřebitelského chování
- zvýšit efektivitu již spuštěných i plánovaných online kampaní prostřednictvím jejich funkčního nastavení
- snížit náklady na akvizici zákazníků a zajistit jejich explicitní růst
K čemu směřujeme?
V současné chvíli pro nás společnost ilussion pictures, která spolupracuje s myTimi od jeho založení, analyzuje marketingové kampaně. Hlavním cílem je pochopit mentalitu a zvyklosti uživatelů internetu tak, abychom mohli identifikovat klíčové motivátory pro návštěvu webových stránek myTimi přes internetové vyhledávače a následnou registraci a vyzkoušení našich služeb. Díky provedené analýze budeme schopni efektivněji vynakládat své zdroje na akvizici klientů, zacílit širší skupinu uživatelů a tím dosáhneme zvýšení přílivu klientů.
Nástroje a aktivity prováděné v rámci podrobné SEO analýzy
- Analýza klíčových slov (10 %) – podrobné vyhodnocení hledaných klíčových slov přes vyhledávače Google a Seznam, které vedou uživatele na webové stránky myTimi.
- Tvorba obsahu (20 %) – kompletní úprava textace na webu na základě získaných klíčových slov, která odrážejí chování uživatelů na internetu.
- Optimalizace onpage faktorů (30 %) – technická i vizuální úprava prvků webových stránek, na základě kterých vyhodnocují vyhledávací roboti kvalitu webu nebo jeho relevantnost vůči dotazu uživatele.
- Vytváření offpage faktorů (linkbuilding) (40 %) – publikace článku a reklamních odkazů za účelem tvorby zpětných odkazů.
Projekt realizujeme s podporou Evropské unie
K realizaci projektu by nedošlo bez finanční podpory, a proto jsme přihlásili myTimi do soutěže Pražský voucher na kreativní služby. Tento dotační program je zaměřený na podporu malých a středních podnikatelů. Díky tomu, že jsme vyhráli, spolufinancuje nyní SEO analýzu našich marketingových kampaní Evropská unie.
Poskytnutá dotace na kreativní služby pomůže společnosti myTimi zvýšit dopad marketingových kampaní a efektivitu vynaložených prostředků na propagaci značky. Přímým důsledkem pak bude pokles jednotkové ceny na akvizici klienta a akcelerace růstové křivky, sledující celkový počet zákazníků a s ním spojený obrat firmy.
Jaký je výsledek?
V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy illusion pictures s.r.o. na projekt „SEO analýza marketingových kampaní myTimi“ v Praze za účelem podrobné analýzy efektivity stávajících online kampaní a chování uživatelů na stránkách myTimi.
Očekávaným kvalitativním výstupem je nárůst klientské základny, snížení jednotkové ceny na získání nových zákazníků, pochopení spotřebitelských návyků, jejich chování na webových stránkách myTimi a motivaci k jejich návštěvě přes vyhledávače Seznam a Google.
Očekávaným kvantitativním výstupem je analýza klíčových slov, tvorba obsahu stránek myTimi, optimalizace onpage faktorů a vytvoření offpage faktorů.
Projekt „SEO analýza marketingových kampaní myTimi“ je spolufinancován Evropskou unií.