Problém, který jsme řešili
Na českém trhu nabízíme službu, která koncovým zákazníkům šetří obrovské množství času, chceme proto zvýšit povědomí o myTimi mezi širokou veřejností a zajistit tím exponenciální nárůst registrovaných uživatelů.
Řešení, která jsme doposud používali k plnění zadaných úkolů, přestala být s růstem počtu klientů a odbavených úkolů dostačující. Momentálně proto usilujeme o vývoj nástrojů, které umožní spravovat efektivně požadavky zvětšujícího se portfolia klientů.
Výsledná prezentace myTimi poslouží k seznámení cílové skupiny zákazníků s novými možnostmi delegování úkolů a výhodami, které plynou z využití služeb virtuálního asistenta.
K čemu směřujeme
Autorem nové marketingové kampaně myTimi bude společnost illusion pictures s.r.o., se kterou spolupracujeme již od počátku naší existence, a tudíž zná dokonale naši firemní filozofii a hlavní marketingovou myšlenkou. Při tvorbě kampaně bude kladen důraz zejména na Facebook a PPC.
Očekávaným výsledkem je nárůst až o 1 000 nových registrací od klientů, kteří se rozhodli využít naše služby z oblasti marketingu, obchodu, zákaznického servisu a virtuální asistence.
Nástroje a aktivity prováděné v rámci marketingové kampaně
Součástí projektu bude tvorba facebookové a PPC kampaně, obsahový marketing, e-mailing a influence marketing. Společnost illusion pictures se postará o marketingová sdělení, grafický vizuál, copywriting inzerátů, strategii, optimalizaci i analýzu vytvořených kampaní.
Projekt realizujeme s podporou Evropské unie
Realizaci tohoto projektu spolufinancuje Evropská unie. Jelikož vývoj marketingové kampaně by se neobešel bez finanční podpory, přihlásili jsme myTimi do soutěže Pražský voucher na kreativní služby. Slyšeli jste už o dotačním programu Pražský voucher? Podporují malé a střední podnikatele v jejich rozvoji.
Jaký je výsledek?
V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy illusion pictures s.r.o. na projekt „marketingová kampaň myTimi“ v Praze za účelem vytvoření ucelené strategie a vlastní realizace multimediální prezentace služby virtuální asistence myTimi.
Očekávaným kvalitativním výstupem je upevnění pozice myTimi na trhu a rozšíření povědomí o službách, které nabízí.
Očekávaným kvantitativním výstupem je ucelená marketingová kampaň vytvořená za účelem prezentace a propagace značky myTimi prostřednictvím facebookových a PPC kampaní.
Projekt „marketingová kampaň myTimi“ je spolufinancován Evropskou unií.