Inspirace  |  Přečteno 1931 x
26. 1. 2021

Tvorba marketingové kampaně myTimi je financována EU

Vlajka EU

 

Problém, který jsme řešili

Na českém trhu nabízíme službu, která koncovým zákazníkům šetří obrovské množství času, chceme proto zvýšit povědomí o myTimi mezi širokou veřejností a zajistit tím exponenciální nárůst registrovaných uživatelů.

Řešení, která jsme doposud používali k plnění zadaných úkolů, přestala být s růstem počtu klientů a odbavených úkolů dostačující. Momentálně proto usilujeme o vývoj nástrojů, které umožní spravovat efektivně požadavky zvětšujícího se portfolia klientů.
Výsledná prezentace myTimi poslouží k seznámení cílové skupiny zákazníků s novými možnostmi delegování úkolů a výhodami, které plynou z využití služeb virtuálního asistenta.

 

Loga EU a města Prahy

 

K čemu směřujeme

Autorem nové marketingové kampaně myTimi bude společnost illusion pictures s.r.o., se kterou spolupracujeme již od počátku naší existence, a tudíž zná dokonale naši firemní filozofii a hlavní marketingovou myšlenkou. Při tvorbě kampaně bude kladen důraz zejména na Facebook a PPC.
Očekávaným výsledkem je nárůst až o 1 000 nových registrací od klientů, kteří se rozhodli využít naše služby z oblasti marketingu, obchodu, zákaznického servisu a virtuální asistence.

 

Nástroje a aktivity prováděné v rámci marketingové kampaně

Součástí projektu bude tvorba facebookové a PPC kampaně, obsahový marketing, e-mailing a influence marketing. Společnost illusion pictures se postará o marketingová sdělení, grafický vizuál, copywriting inzerátů, strategii, optimalizaci i analýzu vytvořených kampaní.

 

Projekt realizujeme s podporou Evropské unie

Realizaci tohoto projektu spolufinancuje Evropská unie. Jelikož vývoj marketingové kampaně by se neobešel bez finanční podpory, přihlásili jsme myTimi do soutěže Pražský voucher na kreativní služby. Slyšeli jste už o dotačním programu Pražský voucher? Podporují malé a střední podnikatele v jejich rozvoji.

 

Jaký je výsledek?

V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy illusion pictures s.r.o. na projekt „marketingová kampaň myTimi“ v Praze za účelem vytvoření ucelené strategie a vlastní realizace multimediální prezentace služby virtuální asistence myTimi.

Očekávaným kvalitativním výstupem je upevnění pozice myTimi na trhu a rozšíření povědomí o službách, které nabízí.

Očekávaným kvantitativním výstupem je ucelená marketingová kampaň vytvořená za účelem prezentace a propagace značky myTimi prostřednictvím facebookových a PPC kampaní.
Projekt „marketingová kampaň myTimi“ je spolufinancován Evropskou unií.
 
 
 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy